2011-01-25

DA DA DA


Jaha, nehe.

Idag är min första dag som helt sysslolös. Jag kan till och med helt låta bli att gå upp, titta på Hem till gården, Scrubs, How i met your mother, Top model 1,2,3,4,5, utan att någon hade blivit arg av min frånvaro. så viktig är jag. När jag inser detta är det plösttligt allt annat än kul. Vill istället vara tvungen att gå upp, äta äcklig frukost fast jag inte är hungrig, jobba tio timmar, ge mig ut och rädda världen och sånt.
Ringer till mitt dagis jobb, låter överlycklig och säger att jag kan jobba. tänker att jag inte hatar barn. Det gör jag. Får jobb på min 20 års dag i 8 timmar. tackar skrattar lägger på och börjar grina.
Struntade sedan i att det regnade slask ute och åkte in till stan för en långpromenix med Säl och Hund. Hunden hette Ling och kom från Kina, den var söt och sa voff rätt ofta. Vi plockade hundbajs, halkade i snö, drack varm choklad och frös om fingrarna. I två timmar höll vi på att känna på livet med hund tills vi tröttnade, köpte mat, gick hem och youtubade.
I fortsättningen kommer inte mitt liv vara lika pensionärsliknande som det låter. och har massa kul att se fram emot, ska gå och se fram emot det lite nu!!
Herrå



Sånt här gör mig så himla glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar