2011-01-30

Det är som att något eller någon vill få mig att inse att hur dåligt jag än mår kan jag alltid må sämre. Att vara snorig som ett litet barn och ha magsjuka samtidigt är fan ingen hitt. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera stiuationen. Är inte sugen på att göra någonting, minst av allt äta alla mina favorit ätbara saker som råkade finnas hemma för att vi förfirar min födelsedag. Jag är som en zombie. sätt mig mitt ute i skogen på en liten sten, jag hade inte rört mig ur fläcken.
Fick iallafall lite roliga presenter. Bland annat en resa till Berlin en långhelg. Fick också en dammvippa med en lapp på att dethär är något som jag måste bära med mig hela livet. Jagvetinte vad jag hade väntat mig men inte va det en såndär inte iallafall. Blev också förvånadsvärt glad. Jag har alltid fått världens myskännsla när någon i något hem har gått runt och nynnat och dammat hyllor. Tänker mig själv och min livspresent lyckligt leta dammtussar i alla vrår när vi är gammla. Man kan också ha roligare drömmar än det.
Nu, stirra i tak.

1 kommentar:

  1. Haha. Stirra i takt, ingen dålig hobby!!!!!!!!!!!11111etteettettone.

    SvaraRadera