2011-02-01

Sovmorgon

Hallåelllerrr.

Sov ut idag, jobbet ringde imorse och sa att halva dagiset fått vattkoppor.Har aldrig haft det, tydligen kan jag få bältros eftersom jag nu är så gammal i följd då. Vet ju inte riktigt vad de är men det låter som nått man inte vill få. Somnade om. Vaknade och bokade flyg till Berlin i april, blev rädd när jag tänkte på hur mycket jag ska flyga flygplan de närmaste månaderna. Tänkte att jag verkligen ökar risken för att dö ung vilket jag inte orkar göra. Inte nu iallafall har fått sånt flyt igen.
Är frisk också, så fort det kommit ett tillfälle idag jag kunnat äta på så har jag gjort det, bara för att jag kunnat.
Var på min första teori lektion också. Har ingentinga att säga om det förrutom att jag önskar att jag gjort som dom flesta andra och tagit det när jag fyllde arton. Tänker aldrig på att jag kommer slippa det tråkiga senare om jag gör det med en gång. Men vem orkar tänka på sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar