2011-02-06

umzumzumz

Igår va en helt bra kväll. Lyckades laga en pasta sallad utan att ens misslyckas med att koka pastan, eller hacka salladen för den delen. Bjöd på mat och firade min födelsedag än en gång. Kom på att det börjar gå lite överstyr nu när jag haft kalas för mig själv för tredje gången, fyller inte år längre, det räcker. Apero överstyr så gick vi sedan till styrbord barbord. Dansade tills det bara inte gick att dansa mer, sörplade för söta drinkar och ol. Visste inte vad jag skulle ta mig till så kul va det.
Fick Tidigare på dagen ett paket på posten från min armis med två t shirtar med finaste färgerna.



Blev skit glad och fortsatte sedan med att vara det resten utav dagen.
Fick jättefina presenter när kvällen kom av alla som kom också. Tycker det är barnsligt roligt att öppna paket.








Fick också en liten buske. Jag ska ta hand om den som mitt egna lilla barn. Ge den vatten när den är törstig, till och med prata med den när den har tråkigt. Hört att blommor och sånt mår så himla bra av det, en trevlig tid ihop ska vi ha.

Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar