2011-02-10

Bebisar

Dagen idag har varit den gråaste dagen på hela vintern. Om det inte hade funnits folk som köper lysande röda jackor, varma och goa, så man både syns och blir varm, kläder för väder! osv, så hade jag trott att jag var färgblind.
Jag har jobbat för mycket, gjort annat för lite. Dessutom jobbat som fröken. Kommer på mig själv med att dela min mat i pyttesmå bitar och sånt när jag ska äta, Byter blöja på rekord tid, Jag hade kunnat blunda och byta blöja samtidigt!! Vill inte kunna det. När man har bytt en blöja så lägger man den i en såndär vit genomskinlig plastpåse, när man slutar ska man ta alla dom påsarna och slänga i en kontainer. Jag hade bajsblöjor som sällskap brevid mig påväg hem i bussen idag. glömde alltså bort att dumpa dom någonstans innan jag hoppade på bussen. Så där satt jag, dessutom inte själv på mitt säte, och stank med två påsar som lyste med sitt innehåll. Tänkte att jag hellre just då hade velat vara vem som helst var som helst bara inte mig.
Finns gud, så hatar han mig.

2 kommentarer: