2011-02-25

Det flög ett flygplan över oss idag när jag jobbade så nära att det såg ut som man kunde ta på det. Blev dagens höjdpunkt för alla bebisarna och jag fick adhd som aldrig förr. Ett tag när jag var liten vågade jag inte gå ut om jag såg ett flygplan för att jag trodde det skulle störta mitt på mitt huvud. Fick sjuk flashback, och trodde att det sista jag såg i mitt liv var en sandlåda. Jag vet inte men kan inte släppa att jag tyckte det var så sjukt pinsamt att jag blev så rädd. Håller fast på att jag tror att alla reagerar som en femåring när man skräms av något.
Har sämsta fredagen på vet inte hur länge dessutom, det är dax för fredagsmys kan ju dra åt helvete. Fick inte min lön idag, vet heller inte om jag kommer få den för att det blivit fel i systemet, för andra gången på ett halvår. Torkar bokstavligt talat andra i röven på dagarna och vad får jag för det?
Åt upp halva nya Lindh choklad asken på personalrummet när jag fick beskedet. Ska man ge får man ta.


Försökte förut få en bra bild på hur mycket vi ligger och gråter. Men vi såg ut som två mongos så va tvungna att titta bort lite. Jag och mitt sällskap ikväll, var arg och ville inte röra mig hemifrån. Jag känner så fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar