2011-02-27

Bitch u breakfast!

Fick världens lightbulb när jag vaknade imorse, kladdkaka til frukost. Nu ska jag aldrig mer äta det, mår så jävla illa, kladdkakan har gjort ett övergrepp på min fysiska och mentala hälsa för dagen. Mår ju bara illa nu.
Sen luktar jag öl och sprit också för att ja sprungit runt och plockat flaskor hela natten, ja plockat, inte drukit. Det är inte kul att känna sig bakfull och trött efter en utekväll när man själv inte har fått dansa och sånt som hör till.
Idag måste jag även plocka fram min villintegöramenmåste lista och checka av lite från den.

Jag hatar dig:
Men vad ska jag göra.

Är iallafall glad att nästa helg kommer bli en välförtjänt rolig eftersom jag lidit mig igenom denna helg som varit som ett snigelmaraton.
Sen komer min armis hem också. Då kommer min tråkighet minska radikalt.

Ja, har egentligen ingenting att säga, känner mig som jesus på korset idag ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar