2011-02-14

packapappaskappsäck

Jag packar. Har gjort det i tio minuter nu och är helt klar, det går inte. Jag måste ha gjort något fel jag kan inte bli klar med något på ingentidalls. hinner ju aldrig börja något på tio minuter för jag brukar oftast behöva sitta och stirra framför mig i tio minuter och låta det sjunka in att jag har ett projekt framför mig som måste bli klart.
Jag är rädd också. har tittat på min flygbiljet trehundra gånger och har nu konstaterat om igen att jag bara har 40 minuter på mig i frankfurt för att byta plan till pisa. Om flygplanet åker ifrån mig kommer jag bryta ihop. Att behöva spendera en natt eller i hemskaste fall flera på en tysk flygplats är med i topplistan på min villinteskahända lista. Är ledsen för att det inte kan vara någon annans är mitt fel om det går åt pipan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar