2011-02-23

Kläder

Ciao bela tänkte jag när jag vaknade imorse och tänkte hoppa på ermir tills han vaknade sen gå ut och äta jättelångfrukost på balkong. Så är jag hemma. Blev arg för dammigt rum och kläder på golvet men blev genast glad när jag såg vad det var för kläder! Har nämligen fyndat så det ryker om det under min lilla tripp.
Igår vid denhär tiden så landade jag i sverige. Åkte klockan tre på natten från florens och var framme klockan 12 på morgonen efter alla äckliga byten överallt. Hade sällskap av två hollendare på planet mot tyskland hahahahah. Dom som säger till mig att tyska är fult språk ska bara åka till holland en sväng och kommer sen ångra sig resten av livet! dog hundra gånger om av att va tvungen att hållainskratt när dom pratade. Som domhär lät dom.

hahaha vasadusadu?


Dethär har jag iallafall köpt:















Varför bilderna är vända åt fel håll? tyst jag vet inte. Om man lägger huvudet på sne åt vänster ser de ut som dom är åt rätt håll.

2 kommentarer:

  1. Fan vad jag hatar dig vilka snygga kläder!!!

    SvaraRadera
  2. En långklännig ba sen är du klar för sommaren. Det är inte lika trångt i min säng längre, fast nu får jag den sköna kudden istället.

    SvaraRadera