2011-02-08

HALLÅE



Det här är jag enligt jesper 5 år. Om man undrar vad jag har på huvudet så är det en kråka för att min tofs såg EXAKT ut som en såndära kråka. Kallas nu också för kråkan på avdelningen vilket kan vara det bedrövligaste smeknamnet utav alla mina bedrövliga jag har. Jesper själv ser ut som en nyfödd gris ungefär, men det kan jag ju inte med att säga till honom. Om jag någon gång råkar slänga ur mig något hörbart vuxnaintesäger ord så blir det jävligt konstig stämning i några sekunder, minisarna blir tysta och gapar lite med dräggel i mungipan, hjärnan i deras små huvuden jobbar något fruktansvärt, sen sekunden senare återgår dom till sitt legolekande som om det inte var mer med det. Som att dom inte får ihop att en vuxen också kan använda ett ord som bajs.

Iallafall så steker jesper mig på bilden i en stekpanna, jag förtjänar det säger han. För att han inte får glass och godis och kakor och chips av mig. Jag håller med honom, himla sätt att inte va en godisaffär samtidigt som man leker fröken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar