2011-02-24

Supjajs!

Det är byggarbetare i under på och brevid mitt hus. Dom anser att morgonen börjar 04.00, och dom har så jävla fel. Det låter som om dom bryter ner huset istället för att laga det bokstavligt talat. Sov en pytteliten blund inatt och vaknade sedan av ett jjjjjiiiiiiiiiiiuuuuuurrrrrrchchchchbbb, sprang upp av ren förskräkelse och där utanför står snubben och säger att han just borring! ÅFAN.
Han toppar just nu listan på vilka jag skulle bita om jag fick rabies.

Igår fick jag sällskap hemma på min arbetslösa dag, det var mysigt och vi myste. Lagade en momsig soppa, drack te och så. Som gammla tanter på återträff ungefär.






Fick senare på kvällen en jätterolig efterlängtad överaskning som kommer synas tydligt snart! Är så himla nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar