2011-02-15

Voff

Har alltså precis satt mig framför tvn efter en sjukt lam dag med massa onödigheter jag tvingat mig att ta mig genom, är trött. Sitter med täcke och har precis gjort mat, som står på täcket, har så ont i kroppen av träningsverk att jag nästan växer fast i soffan. Hade velat ha en pinne eller något långt ifall jag behöver något för att jag inte orkar sträcka på mig. sätter på tvn, och då händer dethär.



och det är kanske tredje gången den här veckan nu hon väljer det enda olämpliga stället att sitta och glo på. Inser plöttsligt hur pytteliten hennes katthjärna är, inte större än ett körsbär eller något åt de hållet.
Jag skäller, sitter och lossas voffar så likt jag kan en hund, försöker peta bort henne med tån, letar efter något oätbart jag kan kasta på henne. Men nej, hon vänder sig om och bitchblickar, sånt jävla övertag har hon nu och hon vet SÅHÄR mycket om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar