2011-02-21

he-heej!

Ciao blogolito!!
Tiden har gått lika fort som om vi är i en film och någon tryckit på spolarknappen. Helt plöttsligt ska jag åka hem inatt och är lite ledsen över det. Har levt loppan här och verkligen inte gjort någonting tråkigt. Precis tvärt om kommer det bli när jag kommer hem har tusen tråkigheter som bara ligger och väntar hemma. men det tänker jag på imorgon!
Nu har vi precis gått upp i ett utkikstorn och kikat litegrann med alla asiatjävlar som ska härma oss med allt vi gör hela tiden.


 walk walk fashion baby
 Här är jag hundra meter upp i luften, sitter jag i ett flygplan? nehej, jag står högst uppe i domen och tycker att husen därnere är små myror. på toppen av skuggan över husen, där står jag och fotar. Det dröjde förresten en halv timma att gå upp hit i bara trappor, har inga knän kvar. men inte är jag ledsen för det inte.
 Stelt gammalt par på semester.
 Titta! mitt i himlen
 mmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 Är en italiensk karlsson på taket.
 hojhoj


 Här ser alla jävligt coola ut, vi är ute och dansar och sånt.
 lebbar lite
 Dj-ing

Sen skulle jag nu kunna skriva ett jätte långt inlägg om all fantastisk pasta och sånt, men det gör jag inte. tycker nämligen inte om italiensk mat oooooooj vad måna omg jag får för det. Men erkänner att jag hade kunnat leva på svennis mat utan problemo. Dom har dessutom ingen sås här, vad är det frågan om då undrar man.

Här hittar jag en tub kalles kaviar, namnamnamnam.

1 kommentar: