2011-01-23

Geijer

Hejhej bloggen!!! kul!

Jag och min bakfylla vaknade precis. Jag bor för tillfället i Värmland. Utanför karlstad, utanför Munkofors mitt i ingenstans någonstans. Jag har pluggat på ett litet folkis under två veckor. Eller jag har druckit litervis med vin, ätit mat i mängder och haft alldeles för mycket tid till att titta på dåliga repriser på tv osv, i två veckor.
Jag skulle pluggat foto och skrivande bland annat. Till det behöver man en kamera, och en dator. Så man kan skriva och fota, nu har inte jag haft den möjligeheten, eftersom båda två gick sönder första dagen jag kom hit. Det är läskigt mycket som gått helt åt skogen, hehe, sen jag kom hit så imorgon tar jag mitt pickåpack och åker hem igen. Sen att jag hamnade i en klass med ett gäng långtidssjukskrivna gammla pundare i snitt ålder 40 är ju inte något jag har hoppat av glädje åt heller.

Men oj så skoj jag har haft iallafall. Det är tråkigt att allt inte alltid kan bli som man vill, tycker jag och så.

Nu ska jag laga min favoriträtt flygandejakob MMMMMMHHHH till några stycken.


Aufwidersehen, herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar