2011-01-27

Hej bloggjävel! Idag är jag trött. Har jobbat två dagar och en en gång blivit äckligt övertygad om att jag inte ska bli en mamma. Och att trampa på lego gör fett ont. så ont att det nästan borde vara ett straff, istället för böter tillexempel att man va tvungen att traska runt i ett rum med lego någon dag.
Min mamma har satt fast en ny tröskel mellan mitt badrum och inte mitt badrum, den är fem centimeter högre än den gammla vilket resulterar i att jag inte har några tår kvar.Att skrika att tröskeln är en fitta och att jag hatar den hjälper ju inte, sånt är tråkigt. Tänkte bara passa på att säga det, att mina fossingar gör ont.

Annars är jag gladast i världen. Min armis hittade turochretur biljett till mig till honom i italien för 350 kronor. Så den 16 slipper jag snö, kan pussas, äta god mat, dricka vin osv i nästan en vecka. Så ska jag till åre också så min hjärna kommer inte gå helt på rakvarv framöver iallafall. Sen fyller jag 20, de har jag ju aldrig gjort förut så det ska bli roligt. Tycker det är skönt detdär, att det är ett helt år kvar tills jag fyller 21 sen, det känns så gammalt.

tackåhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar