2011-05-10

Jag är pollenalergisk eller jättesjuk eller svullen av någon annan oklaranledning och har så mycket lock för öronen att jag pratar falskt för att jag inte kan höra mig egen röst. Tror hela tiden att folk pratar med mig fast dom inte gör och känner mig dum. Är väl det med kan man säga.
Har varit i Malmö och Ljungskile och koncentrerat mig så mycket på saker, att jag nu bara klarar av att hantera en liten sak i taget. Äter jag, är det det jag gör och kan inte ens lyssna på när någon pratar samtidigt eller liknande. Känner mig som ett litet kornflakes i ett kornflakes paket, sjukt obetydlig och bortkommen, men om man inte är det någongång blir man ju aldrig betydlig och kommen heller så det jämnar väl ut sig det med tänker jag.
Om en vecka åker jag till grekland och det ska bli så. himla. skönt. Jag ska åka luftmaddras hela dagarna och bygga sandslott när jag tröttnar på det. Smygmata rufsiga hemlösa katter under bord på restauranger och stiga upp samtidigt som solen och sånt.
Här är lite bilder från dom senaste två veckorna ungefär:


Ping fyllde 20 och ställde till med godaste maten i världen i mitt kök (blev inte ledsen över alla rester som råkade bli över) Kan ju inte vara ledsen för allt.





Min balkong har kommit mycket med in i bilden på senaste också och det är ju skönt kan man tycka just nu.

Mormor Erika äter en ostbit.


Och sist men absolut inte minst, såklart:


Min egna bebis mitt i språnget för att hoppa upp till all mat på matbordet, fortfarande låtsandes som att hon inte fattar att det inte är okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar