2011-05-03

22.42

Its down the rabbit hole, once again.
Jag har en dipp. Det känns som jag är ett paket glömd glass längst in i frysen som blivit helt stenhård och smaklös. Som ett barn som ramlat och slått sig utan att det är någon som ser och kommer och lyfter upp. Arga dagar bakom mig arga dagar framför, och vet ju att efter solsken kommer alltid regn och så är det nu, hur fittifan det än är. Ska på tre intervjuer nu i veckan med och jag, kommer bara på dåliga saker att säga. Föreställer mig själv som den dåligaste intervjuade människan som intervjuats. Men att vara det kan ju inte vara det hemskaste i världen heller så vad spelar det för roll. STOR snor hor.
Det är så pinsamt att vara ledsen, det är det och kommer alltid att vara. Ledsen är dålig och man vill vara bra, bäst. Alla barn säger det hela tiden, att dom ska bli och är bäst, dom kan också gråta när dom är ledsna skrika när dom är arga, är därför för det mesta glada. Så oförstört.
Min katt fattar noll när jag inte orkar klappa henne och tycker jag är dumihuvudet och jag håller med, hon äter och jag tittar på fast det brukar vara tvärt om. Imorgon är det en ny dag och det är synd, men om en månad är det en ny månad och det är nog bra.
Jag har fått en ny kudde av min mamma, igen. Vet inte varför men hon köper det till mig ibland. Jag ska nu puffa upp den så som dom puffar upp i disney filmer och tänka på saker jag tycker är roligt att skratta åt. Sen sova igen alla sovis timmar jag förlorat, lite som att gå i ide.

2 kommentarer:

  1. Kolla extra noga så att det inte ligger en bamba tusenfoting under kudden när du har puffat upp den. Som det gjorde under min puffade kudde i grekland....

    SvaraRadera
  2. Efter regn kommer solsken heter det väl ändå va. Hahahaha!!

    SvaraRadera