2011-04-28

Blev imorse väckt av att asiaterna ryckte upp min dörr till min sovhörna där jag och stina låg och drömde viktiga drömmar. Som om det var en allmän plats och dom bara råkade ha vägarna förbi klampade dom in och krävde frukost. Yrvakna och dumma stegade jag och Stina ut i köket och började tugga flingor och mackor. Sedan har vi legat packade som sälar på min balkong med hopp om att äntligen kunna sluta se ut som wannabe vampyrer eller så någongång. Blir så sjukligt rastlös av att sola. Det är inte skönt, jo, dom första fem minuterna, sen blir det så tråkigt. Det blitr så tråkigt, man ligger där som en köttbulle i en stekpanna som väntar på att bli lite bränd. Och att gå upp ur sängen för att sedan fortsätta med att ligga ner ett par timmar utomhus gör att myrorna i benen börjar dansa salsa.
Jag har inte jobbat på ett par dagar, men fått lön. Vi har lekt att vi är hollywoodfruar eller liknande och glassat runt som några andra låtsasvarastekare, ätit dyr mat med inbillning att vi är värda det och sörplat för mycket vin på fel tid på dygnet. Att pengar försvinner tänker man inte på förens dom är borta och det är ibland svårt att göra av med överflödig tid.

Bruo leker fisk som fastnat i metspö:
Sitter på en stol
Äta mormormat på pubb

Hejdå då bloggen

ps!

Ritade på Pings födelsedasmärke häromdagen och den förvandlades till erika:
Det var väl kul i någon sekund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar