2011-04-25

Stockholm föfan!

Hola. Just hemkommen från en helt internettfri långhelg i stockholm. Det har varit så himla soligt och jag har varit ute med bara ben från morgon till kväll och lekt att det är juli, som alla andra. Ett litet stop i Gävle på ditvägen för att titta till min farmor och hur hon har det där i russinåldern. Hon hade det varken bra eller dåligt och jag tänker att det är väl ungefär så det är när det är mindre dagar till döden än från födseln.
Vi har väl mest ätit och gått promenader och sånt man gör med en farmor.

Vi gick lite vilse när vi skulle gå en runda häromdagen och efter en stund kom vi fram till e bro med denhär skylten innan:

Okej. Ska man chansa att gå över då? Det är ändå en bro och ända möjligheten till att ta sig över på andra sidan. Haha så jävla roligt. Shit happens ungefär om man skulle råka gå över på lite fel tillfälle.


Jag och bror har åkt mycket tåg hit och dit också. Mindre kul att sitta och åka när det är 20 grader ute. Vi försökte väl underhålla oss bäst det gick. Köpte kortlek och kom fram till att det faktiskt är ganska skittråkigt att spela kort. Sten sax påse blev det mycket, vilket kanske inte är överdrivet mycket mer spännande, men vad gör man inte för att få timmar att gå.
Andra bror och asgarvande pappa, jag sa att han skulle strike a pose, fruktansvärt roligt tyckte han att det var.
Nu är jag hemma och har så mycket att vara nervös för, och så mycket att se fram emot.
Lite kul och jobbigt på samma gång, som saker och ting brukar vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar