2011-04-19

sun is a bitch

Skiftar i rödbrunt. Mer åt det röda hållet och jag ser mer generad än solbränd ut. Brukar aldrig hända, mitt piggment är som en afrikanares, fast blekare, men det blir väl så när solen attakerar efter sin långa frånvaro. Hettar gör det också, fyllde badkaret med kallt vatten och stoppade i huvudet, som en struts i sand. Då blev det istället vatten i näsan och jag kom på mig själv med att använda göra först och tänka sen sättet.
HURSOMHESLT så har jag då suttit i sol idag och druckit öl. Ping fyllde år och vi sjöng inte jamåhonleva (?) en enda gång men vi myste och det blev roligt iallafall.





Ja vi gjorde alltså inte mycket mer än att sitta ner så vet inte riktigt vad som mer finns att säga. På fredag åker jag till stockholm och det ska bli kul, fram tills dess ska jag jobba äckligt långa pass, det ska inte bli kul.
Men allt är inte roligt här i livet, fast det borde vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar