2011-04-13

Biljetter till Italien 300 kr!!

Vädret leker död. Död är det ord som jag tänker när jag tittar ut genom fönstret så ska nu sluta titta ut, ruskigt med döden och annat ingen kan förklara för mig.
Har tittat på film hela natten istället för att sova för det tyckte jag var en bra ide inatt, men ej imorse förståss. Är så trött idag att jag blev ett barn istället för en fröken av övertrötthet. Skrattade så jag fick ont i magen åt kissochbajs skämt, hoppade hopprepslekar och blev arg när någon sa att jag fuskade. "Är du en fröken eller ett stort barn? En liten vuxen kanske du med kan va" frågade en unge på fritids mig, jagvetinte svarade jag och ville nypa honom i armen. Man fryser så mycket av sömnbrist, gick därför och drack 4 koppar te efter jobbet och nu kan jag inte sluta kissa, det går inte att ta tupplur när man måste kissa. Blir stressad till tusen av det och man brukar ju inte vilja vara stressad till tusen, ofredande ju.

Nu kommer två tråkiga suddiga mobilbilder från tebjudningen idag.

Det här är en häst som gnäggar:
 Det här är två kor som idislar.


OCH PS!! Jag har två biljetter till Alghero (en skitmysig ö i italien) 24-31 MAJ för 350 kr styck som jag inte längre kan använda pga gammal tysk mormorshälsapåning.
Vill bli av med så jag kan köpa nya och det är äckligt billigt. DS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar