2011-04-05

JAJA

Idag har världen gjort mig ledsen och jag hatar den. Det är blås regn ute också såklart. När det är blåsregn ute så hjälper det inte med paraply, för att det regnar från ena sidan plöttsligt som fan för att innan man hunnit ta skydd regna från andra sidan.
Alla fåglar fattar läget och har gått och lagt sig förrutom en pippi som sitter och visslar som ingenting precis utanför mitt fönster. Jag sträckte precis ut min katt genom fönstret och hotade med döden till fågeln. Frida, min katt, hängde lugnt i mina händer och kurrade som om hon och fågeln var kompisar. Hon fattar inte detdär med hela rovdjursgrejen.
Har packat till Berlin med, vill att det ska vara torsdag så är det bara tisdag och så måste det vara onsdag emellan detta.
Håhåjaja.
Nu ska jag äta mjölk och kalaspuffar namnamnamnam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar