2011-04-11

Berlin

 Överallt såg väggarna ut såhär, bor bara massa gangsters och sånt i Berlin, fint var det iallafall.

 EN KAKMASKIN. Fuck tuggumiautomater för här får man cookie när man trycker på knapp. Så himla mysigt så jag tror jag dör och dog nästan också av kakmätthet.

Yo bro! Vi var på en marknad med 23234566 olika saker och bland annat så sålde dom brillor från 80 talet och jag råkade sno domhär. Alltså höll dom i handen och började titta på annat och så vipps så var jag 100 meter längre fram osv, mina nu iallafall och vi har solat flera gånger ihop.

 Mamma gör typiskt mamma blick. Jag har aldrig förstått detdär med att folk med glasögon drar ner glasögonen på nästippen och liksom tittar över glaset när dom ska titta på något ordentligt. Fast mamma är säkert bara en sån som köper glasögon med fakeglas för att se lite cooltöntig och fashion ut he he.
Ser man fjärilarna nere på bilden? Jadå, för det var dom största jag sett. Seriöst stora som en liten duva eller så, här ska dom snart para sig.
 Haha. Såna knäppskallar som jobbar som att leka staty hela dagarna, denhär hade klätt ut sig till en vakt som vaktade något viktigt hela dagarna varje dag. Vakten visste inte vad han skulle ta sig till och statyn blev rik den dagen och mumlade in your face och liknande då och då.
Medans dethär puckot slog till mig i skallen med sitt töntiga låtsas svärt och förväntade sig pengar för det. Smart kille innanför dräkten.

Jag älskade dockor när jag var liten och så kommer jag inte in i denhär affären förren jag hunnit fylla 20 sjukt oflyt, iallafall älskar jag inte dockor längre det var skit läskigt och vissa kunde prata och pep mamma typ som i en skräckfilm.

Här under är liiiite saker som jag har köpt, det fanns så mycket marknader överallt så att jag trodde jag var miljonär igen fast jag ju inte är det så dumt.



Vet att jag har en korv hand som ser ut att åldras i förtid, men vad ska jag göra åt det.

1 kommentar:

  1. Min sköna böna, i love u'r writing, ligger och asgarvar lite smått sådär.

    SvaraRadera