2011-04-17

we was born for fun maybe to sleep in the sun

Jag är hela tiden på spänn. Går runt och tror att något läskigt håller på att hända och är jobbigt lättskrämd, säger någon hej utan att förvarna så hoppar jag upp i luften. Det blir så ibland kommer in i perioder där jag vet att spöken finns visst. Vågar inte gå in själv i ett mörkt rum hemma även om jag inte är själv osv. Jag duschade förrut, när jag duschar så sitter jag ner i mitt badkar, ofrivilligt, men jag kan ju inte gå runt och vara smutsig det är ju äckligt. Så har inget annat val för att vi bara har varmvatten i en dusch av två av oklar anledning, suger.. Iallafall så blev jag så trött av det varma vattnet att jag höll på att somna där jag satt, gjorde en liten jäsp, sedan ficka jag synd på det. En skit ful läskig zombie satt vid mig i badkaret. Jag tappade duschen och flög upp som om någon plöttsligt hade ändrat till iskallt vatten för att sedan stå blöt och dum och inse att jag sett mit eget ansikte förvridas och speglas i kranen, och där sett så fruktansvärt konstig ut att jag trodde det var något annat.
Måste kanske ha skräckfilmsmaraton så jag blir lite avtrubbad. Helgen har varit rolig och mysig och nu är jag sjuk för att med allt gott kommer också något ont.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar