2011-05-12

Snor

Nu är jag knappt levande igen. Detdär med att bli sjuk en gång varje månad ungefär börjar bli så tröttsamt att jag bara vill sova. Klarar inte av solen när det är såhär. Någon sa till mig engång att bakterierna växer om man är i solen när man är sjuk och jag dör av bara tanken. Här ska inget växa blir glad över regn. Inte åska kanske fick strömavbrott igår pga av att vädret måste hålla på, såg ingenting och sånt, kunde inte laga mat, duscha eller annat mänskligt. Så jag tänkte väl att det var ett bra tillfälle att gå och lägga sig tidigt osv, vaknade klockan två inatt av att det lyste som bara den i mitt rum och jag trodde jag hade dött och såg ljuset ungefär. Mer spännande saker än såhär händer det inte just nu, allt står ganska jättestilla.
Är inte vädret så nära kallpratsämne man kan komma? har kommit på mig själv med att alltid kommentera något om vädret några gånger om dagen, så får det ju inte vara. Vad är det frågan om, egentligen.
Nu, äta soppa hos grannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar