2011-06-14

always a retard

Idag gick jag på en trotoar när en 150 årig gammal tant styrde upp sin bil på trotoaren för att göra ett tappert försök att vända sin bil. En trotoar är väl ändå tanken att en bilfri människa ska kunna känna sig säker på men nejnej inte de! för precis när russinet lyckats rulla upp med sin bil och hamnar en halvmeter ifrån mig så styr hon plöttsligt i räserfart med gasen i botten precis mot mig så jag på riktigt, utan att ljuga det minsa lilla, fick slänga mig åt sidan. Jag skrek kärring och sånt och gjorde lite fuckyou för att få henne att förstå vad fan hon pysslar med, men hon har inte sett mig. hon är fortfarande i full koncentration med bilvändningen och styr samanbitet iväg tills hon lyckas utan en liten endaste blick eller reaktion åt mitt håll. Syns man inte så finns man inte hehe tänkte hon nog. Önskar hon hade kört på mig så att jag blev halvskadad och lick lite skadestånds pengar, så jag kunnat köpa en liten hund eller nått sånt kul, men kom på det försent.
Kom precis hem från filmstund hos grannen, nyckeln till frihet tittade vi på. I nyckeln till frihet översatter dom "motherfucker" till "maskpitt" på svenska. Fnissade så jag höll på att tappa andan och tappa andan har jag ändå gjort tillräckligt det senaste kan man tycka. Älskar sånt. Hade kunnat gifta mig med sånt. Bästaste filmen helt egenom var det väl också
Nu blir det nattmössan på snart, är sådär trött jämt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar