2011-06-19

Trillat dit, fallit, vaknat.

Mina dagar smälter samman. Har en dygnsrytm åt helvete och det känns lite som att jag drömmer hela tiden. Vilket är ganska skönt, har liksom lagt detdär med att ta ansvar osv lite på hyllan. Jobbar hela tiden och tycker det är roligt efter två veckors ledighet. Tänker att jag hade velat skriva en bok om alla smarta, på riktigt smarta ingen ironi nu, grejer ungar kan stå och säga som om ingenting. Eller de hade jag väl egentligen inte alls men jag hade velat att någon annan skulle göra det. Någon som inte har så mycket annat för sig.
Idag är det regn och det är så skönt. Det är så skönt att jag och min bebis kurar ihop oss i sängen igen efter vi vaknat 8 timmar försent och äter mackor, jag dricker oboy och hon mjölk.
Om drygt en vecka åker jag till varmt land igen och det blir sista veckan av min hulleribulleriga vardag. Sen ska jag ta tag i lite saker igen, men det är sen det.
Den här sommaren är konstig på alla sätt och vis, vet inte riktigt vad jag ska göra av den. Längtar till hösten när jag mer vet och bara att längta till hösten är ju lite smått knäppt.
Snarkar på dethär kommer väl inte fram till så mycket. Nu ska jag städa badrum, inte kul men nödvändigt, som det mesta andra sakerna sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar