2011-06-07

Hosthost

Är som skrik och panik från Herkules fast som båda två samtidigt. Har sjuklig sömnbrist igen och behöver sova men så fort jag lägger mig ner är det som om någon lägger en kudde över mitt anskikte eller liknande. Kan. inte. andas. Var på akuten inatt pga detta och fick andas konstiga maskiner och sånt. Efter 3 timmars skitskoj väntan framochtillbaka får jag reda på att jag har geniala lungor. Kraftig hosta, antagligen lite astma (?) , men annars bättre kvalité på lungorna än dom flesta. Det är i sånnahär lägen jag blir extra argsint över den rökningdödar ångest laddade skylten på ciggarettpaketen. Argsint av den anledningen att den sitter där och hånar mig när jag är äcklig och röker, men så har liksom cigg någon slags tvärt om effekt på mig?! och där sitter jag och vet att jag ska dö samtidigt som jag blossar. Förså mig rätt är ju skitglad över att jag inte ska dö osv men det är konstigt??? Jag låter som skrotnisse men är lika odödlig som gud själv. Just nu iofs, så här ska vi ju inte hurra i onödan som mormor brukar säga. Hursomhelst så gör det ont och är sjukt jobbigt och är väl ganska ledsen över det. Annars är livet ganska tråkigt idag, hoppas på kul liv imorgon. Nu ska jag klicka runt och leta nya roliga filmer, en utav mina favvohobby grejer att göra när jag inte har något att göra. Kan ha roligare hobbys, men man kan mycket som man inte gör iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar