2011-06-08

helo you















Här är lite bilder från student och lite andra kalas jag har trallat runt på senaste veckorna. Gör man inget roligt får man titta på när man gjort något roligt förrut, för att inte glömma bort att man faktiskt lever. Rensar min telefon på bilder och sånt och förvånas över vilka fullständigt onödiga saker jag knäpper kort på, marioteten av bilderna är på mat jag ätit. Det är så jävla ointressant och se vad någon annan äter så jag förstår inte. Dessutom är det också dumt gjort att memorera i bilder hur mycket pengar jag lagt på mat. Senaste dagarna dessutom. Är ingen ko men äter verkligen som en. Hursomhelst så är det jag och mitt rum idag igen, går runt och plockar och tittar på avsnitt av family guy jag redan sett. Mår sämre än förrut och tvivlar starkt på att detdär med att hålla sig inne när man är sjuk. Längtar ut och vet att jag bergis skulle må bättre av atta göra något, träffa några eller liknande. Men gör som jag blir tillsagd och väntar på effekt. Längtar efter att jobba och känna lättnad över ledighet när helgen kommer. Nu smälter dagarna liksom samman och det är tröttsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar