2011-06-27

its not me, its you

Helgen har försvunnit och det är måndag vilket betyder att det blir tisdag imorgon och tisdag betyder Grekland. Är så patetisk ironisk och sånt för att jag åker dit igen. Men känner lite att jag hellre gör de än att stanna hemma för att bara köpa cigg och mat och annat coolt för pengar och ha en rakvarvshjärna igen. Och supa tycker ju jag är roligt, knulla och slåss är kul så. Sola och bada hinner jag inte men hihi kan inte hinna allt här i världen. ska ju på charter resa liksom vad ska jag göra hihih. Har 100 bilder från hela midsommarhelgen som jag ska lägga upp. Om en vecka eller så när jag kommer hem. Håller på med en till film eftersom jag är så HIMLA duktig på att filma med en iphone, så de kommer då alltså komma upp en film om ett tag med, så kul. Den kommer bli spännande, som en trhriller eller liknande, fast kort.
Blir hämtad halv 4 på morgonen, alltså inte många timmar kvar. Vet ej hur jag ska döda dessa timmar som bara finns där helt i onödan mellan mig och min plastic fantastic resa. Äter chips, kliar katt, städar, packar om väska, facebookar och sånt. Tiden vill inte. Så nu tänker jag strejka och lägga mig ner utan att röra på mig så kanske det går fortare. Och, just det. Nya avsnittet av nya True blood har kommit tjingeling nu blir det vampyrer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar