2011-07-07

hejsan!

Är så extremt oskön. Ungefär som ett åskmoln som pajjar internett eller liknande kan man jämföra mig med, just nu.
Jag har ju då blivit rånad på min telefon. Eftersom jag ironiskt nog lyckats göra om hela mitt liv till små filer eller appar som jag proppat in i telefonen, så har jag inget liv kvar nu då kan man väl säga. Det är som en raderad hårddisk. Den finns fortfarande, men gapar tom.
Blev väldigt hungrig plöttsligt när jag vaknade imorse och kände väl att mat kunde hjälpa mot detta lite. Gick därför upp och handlade. Det blir mycket mer mat när man handlar hungrig som mätt, som bekant. När jag var klar står jag mred 4 fullproppade påsar och bara JA JÄVLAR JAG MÅSTE GÅ HEM. Försökte lämna tillbaks lite grejer och så men tanten i kassan sa att jag var en besvärlig, om man är en besvärlig har man inte mycket att säga till om så jag tog alla påsar och gick ut, utanför dörren. Där tog det liksom stopp, jag gav upp, satte mig ner på marken och tjurade. Sen kom jag på att det inte hjälpte mig jättemycket heller så hade inte mer val än att börja släpa allt mot stationen och tåget hem. Efter 50 meter orkade jag inte plocka upp alla pantade äpplen och skit som hoppade ut. Sedan började det ösregna på mig och min mat och jag kände inte riktigt för att fortsätta leva. Nu har jag varit hemma i två timmar, känner så fortfarande.

Och en lite o-deppig grej!! Jag kom in på min skola så om ca 2 månader flyttar jag till stockholm! skuttar av glädje som en liten känguru åt det så nu ska jag sitta och tänka på det resten utav dagen istället för att inte göra det!

Hejdodo bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar