2011-07-20

he lo

Har noll koll noll tid eller frid och annat man behöver. Jobbar eller ringer runt,klickar runt, springer runt och försöker pussla ihop det som brukar tillhöra en vardag. Villsäga ett hem, mat, telefon, pengar, rätta papper, nycklar, siffror. Lång historia jag inte tänker göra kort för har ju inte TID hehe. Men är slarvig och oansvarig och och och..... Bor efter jobb hos två asiater som bara äter nudlar och säger osammanhängande meningar och dricker alkohol från morgon till nästa morgon. 
Har hursomhelst semester om två veckor och då vill jag bland annat fiska,simma på morgonen, äta frukost med fåglarna, sova i skruttig stuga på land och gå ute fast det regnar och annat mysigt som ska höra till sommaren som jag inte fått en smula av. Svensk då! Har tusentals bilder, filmer och annat jag kan göra något skoj av men det får bli den dagen det blir, vad annars. Annars är jag som vanligt trött men sover på nätterna nu pga total utmattning så alltid är det något positivt i det negativa. Men först, äta. Älskar mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar