2011-07-07

xxxo

Jag har inte lämnat min dator på över 6 timmar. Växlar mellan att sitta och stirra och dräggla till att frenetiskt klicka på allt som är klickbart. Har fått någon mysig bakterie som gör att jag spyr och svimmar varje gång jag ställer mig upp ungefär. Orkar inte ringa doktorn. Orkar inte vänta på en tid. Orkar inte betala för JÄTTE VÄRT besök som jag får ut så himla mycket av. Så jag tänkte att jag kanske dör istället om de nu måste vara så, men jag dör inte heller, jag stannar i något äckligt mellanläge mellan halvlevande och halvdöd. Är så uttråkad att jag kommer på mig själv med att sitta och skåda fåglar genom fönstret. Undrar vad det är för fågel, vad den äter, om den har fru och barn eller kanske är lika ensam som jag. Undrar om min kissemisse någongång har försökt fånga den och försöker bestämma mig om på vems sida jag isåfall skulle varit på. Tror fågelns men så tänker jag på alla mornar jag vaknat av obehagligt fågelpip och då är jag på kisses sida istället.
Sen får jag flashback och mins med sorg hur mycket kisse mobbade mig som barn. Vi hatade varandra. Varje gång jag skulle gå ner för trappan i huset rusade hon under den för att jaga mina små fossingar uderifrån trappan med sina mördar tassar. Varje gång jag gick till skolan jagade hon mig och bet mig i tårna om hon fick tag på mig. Varje gång jag gav henne mat ville hon äta mig istället för maten osv. Men sen växte jag, fick självförtroende och sånt som hör till att växa, och så sa jag till henne att in ya face! och så blev hon ägd och nu går det inte att skilja oss åt.
Köpte en påse pyttipanna förrut till kvällsmat men så glömde jag köpa rödbettor så nu kan ju den påsen dra åt helvete.

1 kommentar:

  1. Du får sluta vara så jävla kisse. Du! Jag tänkte att vi skulle vara blogg-bögar och typ följa varandras bloggar! Puss för fan

    SvaraRadera