2011-07-28

Torsdag idag!

Hej kompisar och inte kompisar!
Jag är lite stressig och det känns som om jag springer värsta tävlingen mot någon även fast jag ligger ner och bara vilar. Kom hem från jobbet för en stund sen det var jättehemskt att jobba idag för den delen. Lagade tacos till mig själv, kände verkligen att det fattades en tacos kompis fan. Tråkigt att äta sånt ensam. Alla äter alltid tacos olika, vissa lägger upp alla olika saker i pyttesmå gulliga högar jag har försökt det en gång också. Nu geggear jag mest ihop allt så det ser skitäckligt ut fast det är skitgott.
Jaja bloggen nog om det då.
Idag när jag väntade på tåget så gick jag in i pressbyron en sväng för att titta på alla olika saker man kan köpa som tidsfördriv, då var det rea! på pressbyron och jag bara :O och köpte en banan och en apelsinmer. Ångrade lite det köpet jag kunde köpt något godare. Men tänkte att detdär med rean var så himla konstigt.
Imorgon är det min sista jobbdag innan min amazing holliday sätter farten! Kan inte beskriva hur roligt och skönt det känns tror jag, nej kan jag inte.
Nu ärjag sjukt trött för att jag har sovit tre timmar varje natt i en vecka nästan, sitter och försöker hänga med i en film men förstår noll och måste spola tillbaka men skiter i det och ska sova istället, det räcker säger hjärnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar