2011-07-24

hejsan bebisar!!

Idag har jag varit med Harry potter ganska så många timmar. Alltså Caroline tyckte att vi skulle titta på harran och så hade jag såklart inte sett dom två filmerna innan så va tvungen att sitta hemma 4 timmar och glo innan jag flyttade mig till biostolen. Jävligt trött på honom och hans fjant trollstav nu skönt att det va sista filmen fan. Roligaste på hela filmen va när den onde skulle trolla Harry till en död så skrek han jätte högt och elakt nästan exakt ABRA KADABRA!! hahahah och jag kände bara att nu får han väl ändå ge sig och kunde inte sluta fnissa och sånt mitt i spännandeheterna. Komigen dom kunde gett honom en lite coolare trollformel håll med om det, pajade verkligen läskighetsattityden.
Annars är väl mitt liv helt ok roligt det med. Kom på att jag ska köpa en ny iphone på måndag so i can get my life backkkkk u know skoja.
Men ska iallafall göra såndär avbetalning varje månad sjukt smart och bra idé känner jag att det är mitt humör hoppade av glädje när jag kom på det. Tänker att ska alla sitta och googla, youtuba, facebooka och twittra ska jag med göra det. Alla får faktiskt vara med. Alla ska ha samma rättigheter. Alla är lika mycket värda, ja, kan hålla på i evigheter så många anledningar det finns att jag med ska ha en iphoniz.
So and now im so tierd i could sleep standing bye blogg love you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar