2011-03-08

Dirty

Det här var lite utav vad jag åt igår:

Visst ser det äcligt ut! Det var det inte, bara ägg å bacon som leker att dom är English Breakfast.
Något som är äckligt är att jag inatt genomled en utav dom värsta kräkprocesserna i mitt liv. Jag fick akut ont i sidan på magen och ryggen. Så ont att jag för en stund kunde tänka mig att vara Jimmie Åkesson, Ove sundberg, vilket dumhuvud som helst bara inte mig. Det lugnade ner sig då och då och jag tänkte sova lite mellan alla kramper, men inte fan kom john blund och hjälpte till med det efter allt heller. Så låg alltså klarvaken nästan hela natten. Försökte få liv i ermir för att säga hejdå för att jag var påväg att dö och sånt, han svarade med att jag har lite magknip för att jag druckit mjölk. Mjölk. Det känns ju som en vanlig halvdödlig grej sådär. Okej, jagvetinte men ibland när man har riktigt ont så skulle men inte ens önska sin värsta fieende att behöva genomlida samma sak, just då önskade jag starkt att min pojkvän istället hade fått göra det.

Så, till något annat. Jobbade då inte idag utan träffade istället Ping Maria och Erika och fikade en stund medans jag gnällde och var allmänt jobbig.

Är nog det ibland, jobbig. Ska sluta upp käns det lite som.
Eller lära mig softa som Armis hade sagt. Man lär ju sig något nytt varje dag och imorgon ska jag lära mig s o f t a. Efter jobbet.

Här är han på en tröja som jag myser i:


 Helt grymt ellerhur inte alla som har sin kille på sin tröja hihi.
Nu ska jag äta fiskpinnar med potatis namnamnamnam. Och gräddfil, vad skulle jag göra utan gräddfil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar