2011-03-11

twitter på armen

Titta här min nya vän har anlent! helohelo you.

Annars har jag inte gjort så mycket alls dom senaste dagarna. Varit ledig, spelat tv spel och lite annat hjärnsövande. Att inte behöva använda hjärnan ger också konsikvenser, sånt är drygt.
Ikväll ska vi vara skit roliga och göra halv 8 hos mig. Lyxigt ska det vara tillochmed. Ingen taco kväll med chirre å dipp till efeträtt här inte ska jag tala om.
Vi och våra kurrande magar väntar just nu på dom andra och alla ingridienser som snart kommer in genom dörren. Så länge leker vi hardrocksuperstars i mitt badkar och lyssnar på Bon Iver, ibland är det roligt att göra sånt. Tänker att vi hade kunnat utstråla det perfekta paret med allt romantiskt vi gör tillsammans, sen ångrar vi oss.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar