2011-03-06

Villafest

Det är ett handikapp utan dess like att ha ont i fötterna, man kan inte gå - man kommer ingenstans.
Ska man va fin får man lida pin och såna äckliga kommentarer kan dra åt helvete. Nästa gång jag går ut är jag ful om fossingarna, just nu när jag och min smärta sitter här, så känns gympadojjor som my new bffs.
Sen blev jag såkallat lite alkoholpåverkad på det med, som de kan bli ibland när man dricker öl och jaja.
Det var villafest igår och vi dansade, lyssnade azfet musik och sånt. Alltså tills vi tyckte att  där ifrån var en bra ide och kvällen vände och blev lite förvirrande, men saker är ibland lite så.
Titta:


Min bruna kompis är inte bara brun, grön också. Skiftar i ungefär samma färg som diare tillexempel. Stiligt va


Vinis

St
stinis
De ser ut som två asiater som ligger med varandra, men det gör dom inte dom skojar medans jag sitter och kissar skulle jag tro.
OCH VAD HAR VI HÄR DÅ? om inte pepsodents nya ansikte utåt, ok. säg någon med större smile, en enda.
Sen tog jag inga fler suddiga bilder på samma personer hela tiden.
Tappade förresten min telefon i marken igår så nu är den full av sprickor. Börjar redan vänja mig vid att dom finns där, så det känns liksom personligt, hemtrevligt. Det bara lyser mig och min dumma oförsiktighet om den.
Min armis har kommit hem med och det är så himla mysigt. Vi har spelat tvspel och ätit nästan hela dagen. Little big planet tror jag spelet hette, väldigt kul borde spelas och sånt, men det roligaste med det hela är att man sammarbetar i spelet, är varsin liten fillur och tillsammans ska man klara av banor. Arm är alltså tvspelsnarkoman och jag tvspelsoskuld, den kombon är så himla rolig när han måste vänta på mig hela tiden i varje bana för att jag är en klantig tvspelsgubbe. Verkligen känner hur han håller på att sprängas som en bomb av dåligt tålamod, jag njuter lite av det.

Nu ska jag försöka acceptera att det är måndag om några timmar, igen. Att allting alltid ska börja om så tröttsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar