2011-03-17

Mörkaste kvällen ever.

Idag har jag strömavbrott. Det enda det kommer ljus ifrån är datorn. Jag vet att the grudge tjejen är någonstans i mitt hus eller att motorsågsmassakern står utanför dörren. Vet att alla i alla skräckfilmer är här just för att jag är en tjej ensam i ett hus mitt i skogen. Jag har inte EN enda liten ficklampa hemma, hittar inga tändstickor eller tändare vilket är jävligt störande eftersom jag har 150 ljus jag kan tända. Har t om övervägt att springa ut och hämta två stenar och slå mot varandra för att få upp en låga som en stenåldersgubbe. Har trevat runt pyttelångsamt med händerna framför ansiktet en halvtimme som ett dumhuvud.
Nu vill jag inte mer.
Ringer grannen och han ska bara äta upp sina potatisbullar med beff och lingon så ska han komma till min hjälp. Väldigt noga med att nämna lingonen var han. Ät du för helvete, ät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar