2011-03-03

Det om detta

Alla som jobbar på csn är små klantarslen. Dom har utan att skicka ut det till min bank, gett mig några tusen extra i månaden i tre månader fast jag har anmält om avslutade studier. Jag har utan en enda ledsen min levt som om jag vore Joakim von anka. Jag är ju inte det egentligen, utan måste nu istället lägga hela min halva lön som finns kvar på motsatsen till det jag vill. Och nu då? nä justdet, ingenting.
Drack iallafall vin i mitt kök igen igår, åt chips och spelade sjuan. Ville bara gå och lägga mig och sörja mina kommande två veckor, men då var det plöttsligt värt att hänga ett tag till och vi tyckte väll att det var ganska mysigt.


På torsdag om en vecka kommer jag få en ny kompis på heltid också! Återkommer om det och roligt ska det bli.
Nu, rota i kylskåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar